Palvelun laatu

Thumbnail Thumbnail

Keinot Joilla Takaamme Hyvän Asiakaskokemuksen

 

Olemme laatineet tavoitteiden saavuttamiseksi jatkuvan parantamisen suunnitelmia, joita seurataan säännöllisesti. Palvelumme laatu on osa tätä suunnitelmaa ja meille tärkeä mittari. 

  • Räätälöity juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi
  • Palvelun auditointikäyntien helppo rekisteröinti järjestelmään, joka on saavutettavissa internetissä 24/7
  • Palveluraportit perustuvat poikkeamiin, joihin esitetään selkeitä parannustoimia. Tarvittaessa raportointi suoritetaan suoraan asiakkaan sivustolle.
  • Auditointikäynti ja tehdyt havainnot tarkistetaan toimipisteen johdon kanssa ja allekirjoitetaan.
  • Raportti jaetaan automaattisesti kaikille vastuuhenkilöille.

 

Maksat Vain Siitä Mitä Tarvitset & Haluat

  • Räätälöimme palvelumme sinun tarpeidesi ja toiveidesi mukaan.
  • Diverseyn huoltotiimi on palvelukeskeinen. Me keskitymme sovittujen suunnitelmien ja koulutusten noudattamiseen ja toteutukseen.
  • Hoidamme:
    • Rutiininomaiset palvelu- ja huoltokäynnit
    • Hälytyskäynnit
    • Elintarviketurvallisuuteen liittyvät auditoinnit

 

Henkilöstön Osaaminen

Koulutus-, ohjeistus- ja tukimateriaalit

  • Räätälöidyt käyttöohjeet
  • Starttikoulutus ja -ohjeistus
  • Koulutus paikan päällä huoltokäyntien aikana
  • Tukimateriaalit & seinätaulut