Keinot Joilla Takaamme Hyvän Asiakaskokemuksen
Olemme laatineet tavoitteiden saavuttamiseksi jatkuvan parantamisen suunnitelmia, joita seurataan säännöllisesti. Palvelumme laatu on osa tätä suunnitelmaa ja meille tärkeä mittari.
- Räätälöity juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi
- Palvelun auditointikäyntien helppo rekisteröinti järjestelmään, joka on saavutettavissa internetissä 24/7
- Palveluraportit perustuvat poikkeamiin, joihin esitetään selkeitä parannustoimia. Tarvittaessa raportointi suoritetaan suoraan asiakkaan sivustolle.
- Auditointikäynti ja tehdyt havainnot tarkistetaan toimipisteen johdon kanssa ja allekirjoitetaan.
- Raportti jaetaan automaattisesti kaikille vastuuhenkilöille.
Maksat Vain Siitä Mitä Tarvitset & Haluat
- Räätälöimme palvelumme sinun tarpeidesi ja toiveidesi mukaan.
- Diverseyn huoltotiimi on palvelukeskeinen. Me keskitymme sovittujen suunnitelmien ja koulutusten noudattamiseen ja toteutukseen.
- Hoidamme:
- Rutiininomaiset palvelu- ja huoltokäynnit
- Hälytyskäynnit
- Elintarviketurvallisuuteen liittyvät auditoinnit
Henkilöstön Osaaminen
Koulutus-, ohjeistus- ja tukimateriaalit
- Räätälöidyt käyttöohjeet
- Starttikoulutus ja -ohjeistus
- Koulutus paikan päällä huoltokäyntien aikana
- Tukimateriaalit & seinätaulut